https://t.me/borjmehr

دوستان واعضای برج مهر اقدسیه

جهت اطلاع از نظرات ومذاکرات در گروه تلگرام از لینک بالا استفاده نمایید

نظرات اعضا در گروه تلگرام را ملاحظه فرمایید

Nariman Majid, [16.04.17 21:36]
سلام
دوستان عضو برج مهر
شنبه گذشته باكارشناس شوراي حل اختلاف در محل پروژه قرارداشتيم وجناب متوكل واقايان مهندس زماني وعزيزمحمدي وبنده نيز در پروژه همراه كارشناس بوديم وپس از بررسي گزارش مشاور درتمام طبقات بصورت رندم ايشان اظهار داشتند گزارش مهندس مشاور ٩٥٪‏ درست وقابل استفاده هست
ضمنا جلسه بعدي با مهندس مشاور نيز تنظيم شد

Nariman Majid, [16.04.17 21:38]
[In reply to Nariman Majid]
سلام دوستان نماينده
لطفا جهت تحويل گرفتن پروژه از تعاوني نظرات وپيشنهادات خود را اعلام كنيد وازتمام توان خود استفاده كنيم
پس ازاعلام گزارش حسابرسان وبرگزاري مجمع اين اقدام ضروريست وبايد برنامه ريزي خود را كامل كنيم

Mrs Maryam Noroozi Aghdasieh, [16.04.17 21:39]
در ضمن ایشون ورشکست که نشده هیچ بلکه با پولهای مردم یه کاسبی عالی راه انداخته درواقع کلیه اموال مردم تو حسابای شخصی ایشونه ویا تبدیل به املاک شده

Mrs Maryam Noroozi Aghdasieh, [16.04.17 21:41]
سلام خدمت شما آقای نریمان

Mrs Maryam Noroozi Aghdasieh, [16.04.17 21:42]
خواهش میکنم بفرمایید نظر مهندس مشاور چی هست؟و چه نتیجه ای برای ما و پروژه داره؟

مریم فریفته, [16.04.17 21:47]
[ ? Sticker ]

 

aghdasieh Seyed Abdolhahi, [16.04.17 22:01]
[In reply to Nariman Majid]
سلام اقای نریمان
شب به خیر
لطفا مزایای تحویل گرفن پروژه را بفرمایید

مریم فریفته, [16.04.17 22:02]
ل

Hamidi Aghdasieh, [16.04.17 22:02]
[In reply to Nariman Majid]
سلام جناب نریمان . بنظر بنده خوب است تجمعی توسط اعضاء جلوی اداره تعاون استان تهران تشکیل بشه . و طی در خواستی خواسته اعضاء مبنی بر تحویل گرفتن پروژه

Mrs Maryam Noroozi Aghdasieh, [16.04.17 22:10]
[In reply to Saadabadi Aghdasieh]
منظور من اینه که دلایل محکمه پسند و کافی برای متهم کردن ایشون داشته باشیم.

Aghdasieh Zarkhah, [16.04.17 22:26]
اولين و آخرين كار به نظر بنده اينه كه پروژه رو از دست تعاوني بگيريم و برآور قيمت انجام بشه و هر واحد نسبت به سهمش هزينه ساخت و پرداخت كنه وگرنه اين پروژه همچنان نيمه تمام ميمونه

Mrs Maryam Noroozi Aghdasieh, [16.04.17 22:28]
مشکل اینجاست که خیلی از اعضا توان مالی کافی ندارند والان هم به اندازه کافی تحت فشار هستند.

Aghanorian Aghdasieh, [16.04.17 23:05]
[In reply to Mrs Maryam Noroozi Aghdasieh]
مشکل اینجاست که همین اعضا برای یه همچین پروژه هایی مثل غده ی سرطانی میمونن... بقیه باید همیشه تاوان این اعضا رو بدن... این پروژه به سامان نمیرسه مگر تعیین بدهی ها و اولتیماتوم به اعضای بدهکار برای تسویه حساب... اگر هم تسویه نکردن باید تعاونی اقدام به ارزشگذاری و واگذاری به غیر بکنه...

Aghdasiye Mahdian, [16.04.17 23:38]
[In reply to Aghdasieh Zarkhah]
کاملا منتطقی میباشد کسی که ندارد دیر
یا زود مجبور به واگذاری میباشد و چه بهتر زودتر مشخص شود . چون تعاونی
باید از محلی اعتبار ساخت را تامین کند
البته اگر چیزی بعد از بیلان مالی باقی
بماند

Aghdasieh Zarkhah, [16.04.17 23:39]
پس تنها كار ممكن اينكه پروژه قيمت گذاري بشه و هر كس به مقدار آوردش از محل فروش پروژه سهم ورداره
البته همه ميدونن اگه اين پروژه تكميل بشه قيمت هر مترمربع اون تو همين بازار كساد بالاي ٧ تومن ارزش داره
حالا بجاي اينكه پروژه رو اينجوري بفوشيم و بيشتر از متري ٢.٥ دستمونو نگيره بهتره هر واحد متري يه تومن بياره و خودمون پروژه رو تكميل كنيم

Aghdasiye Mahdian, [16.04.17 23:39]
[In reply to Aghdasieh Zarkhah]
موافقم

behrooz soltanifar, [16.04.17 23:39]
[In reply to Aghdasieh Zarkhah]
بنظر شما با متري يك تومان انجام ميشه؟؟

Aghdasieh Zarkhah, [16.04.17 23:40]
اگه بدهي تراكم به شهرداري نداشته باشه بله

behrooz soltanifar, [16.04.17 23:40]
شده قرض كنيم مي ارزه
عمرمون داره ميره متاسفانه

Aghdasieh Zarkhah, [16.04.17 23:42]
بله كه مي ارزه
تنها راه همينه
از بين اعضا با راي گيري چند نفر معتمد انتخاب ميكنيم پولها با پيشرفت كار مرحله به مرحله واريز ميشه

Aghdasiye Mahdian, [17.04.17 00:01]
چنانچه فرض کنیم تعداد صد نفر
هزینه ساخت نداشته باشند راه حل
اول این است که آن تعداد واحد ها به اشخاصی
خارج از تعاونی بصورت آزاد واگذار شود
با توجه به سوابق کل تعاونی ها و بخصوص
این پروژه کسی مشکل به خرید و سرمایه
گذاری میباشد ( وام هم که قبلا گرفته شده)
راه حل دوم فروش بصورت یک جا میباشد
که میتواند آخرین راه حل باشد.
تمام این موارد در شرایطی است که
تعاونی از نظر مالی سربه سر باشد
نه بدهی نه طلب داشته باشدپس بهتر
است تا مشخص شدن بیلان مالی صبر کرد.

Mrs Maryam Noroozi Aghdasieh, [17.04.17 00:48]
[In reply to Aghanorian Aghdasieh]
اشتباه برداشت کردید.توان مالی برای ساختن دوباره.نه اینکه بدهی داشته باشن.یه عده خونه شون رو فروختن یا کل پس اندازشون رو خرج این پروژه کردن به امید اینکه صاحب خونه بشن حالا یارو آدم خوبه دزد از آب دراومده پول اینا رو خورده از کجا معلوم که این داستان تکرار نشه؟

Hamidi Aghdasieh, [17.04.17 01:09]
[In reply to Aghdasieh Zarkhah]
در واقع اولین قدم باید این باشه که پروژه تحویل گرفته بشه . قدم بعدی اینه که برآورد بشه که بدهی و دارایی پروژه چقدر هست وآیا با توجه به تجاریها تراز منفی هست یا مثبت . و بعد برآورد هزینه تکمیل و بشه و تعیین بشه که برای تکمیل پروژه بازاء هر متر مربع چقدر کسری هست و چقدر آنرا اعضاء باید پرداخت کنند . ودر آن زمان هست که اعضاء هر یک میتونن تصمیم بگیرن که هزینه را میخوان پرداخت کنن یا اینکه میخوان واحد را واگذار کنن .

Aghanorian Aghdasieh, [17.04.17 01:21]
[In reply to Hamidi Aghdasieh]
نظر همه محترمه ولی من به شخصه به شدت با تحویل گرفتن پروژه مخالفم... فکر میکنم باید همون افراد قبلی رو مجبور کرد تعهداتشون رو عمل کنن... منتها با نظارت خیلی بیشتر و دقیقتر...

Hamidi Aghdasieh, [17.04.17 01:31]
اگه این وضع ادامه پیدا کنه شاید در آینده امکان واگذاری هم نباشه . و جاهای دیگری مثل بانک یا پیمانکار یا شهرداری اگه دست بزارن روش دیگه حتی اجازه قدم گذاشتن به اونجا را به هیچکی نمیدن .

Aghanorian Aghdasieh, [17.04.17 02:09]
در صورت بروز یه همچین اتفاقی قطعا همه میخوان تقصیرها رو متوجه آقایی کنن(که مقصر هم هست)... ولی آقایی اونموقع میتونه ادعا کنه که اگه تو کارم دخالت نمیشد مشکلات رو حل میکردم... همینطور که در مورد توقف کار در دو سال اخیر یه همچین ادعایی داره...

Mohebi Javan Aghdasieh, [17.04.17 09:01]
با سلام و احترام بنظربنده ضروری است در گام اول تعداد واحدها ، مالکین مربوطه و میزان بدهی آنها ومالکین بدهکار و تعیین کسانیکه سروقت وجوه خود را به تعاونی پرداخت نمودند اولویت پرداختهامعلوم شود ). متاسفانه ازآنجایی که فساد مالی ، اختلاس و...دامن گیر کشور شده و توان پرداخت هزینه بالای دادرسی برای اعضای محترم وجود ندارد و همچنین زمان رسیدگی اینگونه پرونده ها در محاکم طولانی می باشد پیشنهاد می گردد بجای توهین و خارج کردن آقای حیدر آقای از گردونه تعاونی ، فارغ از ذهنیت های منفی و غیرمؤثر ، دوستانه با ایشان مذاکره شود ، ضمن تشکر فراوان از جناب آ قای نریمان و کسانیکه تا الان برای حل مشکل وقت زیادی گذاشتند با توجه به فقدان بودجه کافی وبدهکار بودن پروژه به شهرداری، بانک و پیمانکاران والی ماشاءالله و... باتوجه به زمان سپری شده کاری تاکنون از دست نمایندهای محترم ساخته نمی باشد

Aghanorian Aghdasieh, [17.04.17 10:40]
[In reply to Mohebi Javan Aghdasieh]
????

Aghdasieh Zarkhah, [17.04.17 11:19]
تجاريها رو اگه تحويل بگيرن بزور وام بانكي تسويه ميشه
به نظر من اگه قرار بود پروژه تكميل و تحويل بشه تا الان شده بود
منم خيلي خوش بحالم ميشه پروژه رو تكميل كنن و من برم تحويل بگيرم و هركس از پرسيد بگم متري ١٠ ميليون
ولي افسوس

Farahani Aghdasieh, [17.04.17 12:03]
[In reply to Hamidi Aghdasieh]
مشکل اصلی اینجاست که نمی توانیم این دوست شریفمون رو محکوم کنیم. از طرفی هم نمایندگان عزیز از صرافت زندان انداختن ایشون نمی افتند. بابا این بنده خدا اگر زندان برو بود از ما گنده ترها زودتر فرستاده بودنش

Hamidi Aghdasieh, [17.04.17 12:23]
باید هدف اصلی ما در وهله نخست زنده کردن مالمون باشه . به هر طریق ممکن و از هر راهی که نماینده گان و کارشناسان تشخیص میدن .. البته حق پیگیری حقوق از دست رفته و مجازات متخلفان محفوظ هست .

Mohebi Javan Aghdasieh, [17.04.17 12:51]
جناب مختاری با سلام و ارادت آقای حیدر آقایی از خداشه بهش بگن برو بعدش با کدام پول می توان رضایت معارضین را جلب نمود واز سوی ديگرباکدام پول اعضای محترم می توانند پروژه را بسازند و در بازار خراب اقتصادی و و ضعيت بسیار خراب پروژه چه کسی میادباقیمت مناسب بخره ، درهر حال بنده با نظر جنابعالی کاملا موافقم تنها راهکار اجرایی همینه .

Morteza Zarkhah, [17.04.17 20:01]
موفق باشي فقط اميوارم عمر نوح و صبر عيوب رو جزو آپشن ات داشته باشي امروز شخص بخواد بخره من سهمم رو نصف مبلغ شما ميفروشم عطا شو به لقاش ميبخشم چون عمر نوح و صبر عيوب ندارم واگه وايستادم چون خريدار نيست. من خودم رو ميگم و كسي به حودش نگيره ابلهانه عمل كردم و مالم رو دست يك عده مفتخر كلاهبردار سپرده به اميد اينكه بخواد برام واحد بسازه و تحويل بده والان هم با گذشته هيچ فرقي نكرده فقط طرف حساب رو گم كرديم قبلا شخص جواب گو بود حتي با دروغ ولي الان اونم نيست ، وقتي اين پروژ تكميل ميشد كه طرف مشخص باشه همه الان ضرر زيان رو طلب كاريم ولي كيه بده ، ! دل خوش بودن خوبه ولي نه به برگ سوخته

aghdasieh Seyed Abdolhahi, [17.04.17 20:56]
[Forwarded from عصر ایران]
قائم مقام بانک مرکزی:

تا پایان سال قبل ۲۲۵۰ میلیارد تومان برای بخشودگی وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان، با اولویت وام‌ زیر ۱۰ میلیون تومان پرداخت شد

۵۴۰۰ میلیارد تومان دیگر هم در سال جاری برای بخشودگی جرایم اختصاص می‌یابد/فارس

asriran.com
@MyAsriran

aghdasieh Seyed Abdolhahi, [17.04.17 21:05]
یک پیشنهاد که باید با جمیع شرایط بررسی بشه

1️⃣ پروژه مهر را از تعاونی جدا کنیم
2️⃣ با یک نفر سازنده قرارداد ببندیم و از تجاریها ( اگر چیزی مانده باشد) سهمش را بدیم و کسری آنرا اعضا خودشون پول بدن.
3️⃣ اگر این پیشنهاد عملی بشه میشه امید داشت تا عید 98 پروژه به بهره برداری برسه

سرمایه گذار مطمئن هم میشه پیدا کرد

Mrs Maryam Noroozi Aghdasieh, [17.04.17 21:51]
سلام به همه.با عرض معذرت اول اجازه بدید ببینیم حقمون سر جاش هست یا اینکه بدهکارم هستیم.وقتی مشخص شد بعد فکر باقیش هم میکنیم.فعلا ببینیم کار به کجا کشیده.

Selahvarzi Aghdasie, [17.04.17 22:16]
سلام خدمت دوستان وهمسایگان عزیز .من نمیفهمم فلسفه این گروه برای اطلاع رسانی اعضا از کار نماینده هاست یا محلی برای ذکر مصیبت و خط ونشان کشیدن ورجزخوانی دوستان برای همسایه های مالباخته شون که البته درنهایت سلب آرامش و اعصاب داغون رو به ارمغان میاره .لطفا دوستان بانفوذ کلام بالا و قلم وادبیات قوی بجای تایپ پای تلویزیون و ضعیف قلمداد کردن همه ، بیان تو گود و اقدام موثری بکنن نه رجزخوانی . ازقدیم میگن
دوصدگفته چون نیم کردار نیست .
عزت زیاد

Mrs Maryam Noroozi Aghdasieh, [17.04.17 22:17]
اینطور نیست ماهم بیش از یازده سال هست که با این پرو ژه گرفتاریم و بسیار زیادهم متضرر شدیم.ولی چاره ایی نداریم جز صبر.شاهد هستید که این همه اعتراض به پروژه های مختلف هیچ نتیجه ای در پی نداشته.این همه مال باخته در موسسات مالی.تا حالا کدومشون به حقشون رسیدن.کجا شنیدید حرفی به نفع مالباخته ها زده باشند.به نظر میرسه تا روشن شدن وضعیت زمان زیادی نمونده ایشالله همه با همفکری و پشتیبانی همدیگه بهترین راه رو پیش میگیریم.

Nariman Majid, [19.04.17 20:42]
سلام
لطفا از طريق لينك زير واردگروه شويد

Nariman Majid, [19.04.17 20:42]
https://t.me/joinchat/AAAAAEEmYQcndhlGi6n1Xg

Farahani Aghdasieh, [19.04.17 21:17]
سلام آقای نریمان شب بخیر اگر امکان داره فرازهایی از گزارش حسابرس را منعکس فرمایید.

Nariman Majid, [19.04.17 21:26]
[In reply to Farahani Aghdasieh]
سلام
كارحسابرسي به پايان رسيده وگزارش آن درحال آماده شدن است
ان شاءالله پس ازارائه به مجمع به اطلاع ميرسانيم
ضمنا كارشناسان تامين دليل نيز همچنان مشغول كارند
جلسه اول ارديبهشت تشكيل نميشود
البته با آماده شدن گزارش هاتا آخر ارديبهشت جلسه تشكيل ميشود

Mrs Maryam Noroozi Aghdasieh, [19.04.17 23:07]
سلام و متشکر از اطلاع رسانی شما.

Aghdasieh Mokhtari, [20.04.17 04:27]
اقای نریمان عزیز سلام لطفا درسایت تغییراتی ایجاد نمایید...مشتری ها رو فراری میده....قیمت پایه روهم چهار میلیون اعلام فرمایید.درسایت.....الان زمین خالی پیش فروش دریافت اباد متری سه ونیم میلیون است برای دوتا سه سال مدت زمان انتظار تحویل...

Aghdasieh Mokhtari, [20.04.17 04:29]
منظورم ذکر مصیبتهای سایت ونامه های شکایت است....برای اطلاع رسانی محلی خصوصی تر درنظر بگیرید....ممنون از تلاش وتدبیرتان...

Aghdasieh Jahanfar, [20.04.17 10:19]
[In reply to Aghdasieh Mokhtari]
با سلام با پیشنهاد اقای فرهاد کاملا موافقم هر مشتری که پیدا می شود ابتدا به سراغ سایت تعاونی می رود که صد البته تعاونی کاملا مطالب مثبت درج نموده لاکن با مراجعه به سایت نمایندگان برج مهر که سرشار از یاس و ناامیدی و موارد منفی است مشتری ها را فراری می دهد.

Nariman Majid, [20.04.17 12:17]
با سلام واحترام
مبارزه. باسياست كاري ومخفي كاري ازجمله مواري بود كه تا دوسال پيش خواسته تمام اعضاي تعاوني بوده ومسئولين تعاوني قبلا بامخفي كردن حقيقت درباغ سبز نشان ميدادند وما را به دام انداخته واين مشگلات را بجاي حل آن فرار را برقرار را براي بعضي از اشنايان خود ترجيح ميدادند والان كه همگي دنبال شفافيت وحقيقت ماجرا هستيم بعضي ميخواهند فقط خودشان را نجات دهند ودنبال حل مشگل نيستند البته هرعضوي نسبت به قراردادخود اختياركامل دارد واين حق رادارد كه راسا هرتصميمي درچهارچوب قرارداد خود بگيرد منع قانوني ندارد
موقعي كه دنبال احياي تعاوني بوديم وتعدادي از اعضا ونمايندگان براي احقاق حقوق ٣٩٢ نفر قدم برميداشتند وهنوز هم فعال در كنار ما هستند بفكر خود نبودند وحتي به من پيشنهاد بيش از قيمت واقعي هم داده بودند ولي نيت ما نجات همگي از اين ماجراست و هيچگاه حاضر به دام انداختن ديگري ونجات خود نبوديم به همين لحاظ وارد بحث خريد وفروش و معرفي پروژه تا زماني كه به قيميت واقعي نرسيم اقدام نميكنيم چون من معتقدم همه در يك كشتي قرارداريم واگر تصميم جمعي ملاك كارنباشد دور از اهداف نمايندگان وجمع كثيري از اعضاي محترم اين پروژه خواهد بود
شايد فكر كنيد حرف هاي اين چنيني حرف هايي قهرمانانه ويا فيلم بازي كردن باشه ولي من به كمك اعضاي محترم درين جايگاه هستم كه فقط حقيقت رابگويم وحتما پس از شفافيت تصميم گيري براي هر اقدامي امكان پذير است وفكر نميكنم كسي از ما توقع ديگري داشته باشد
* حسابرسي پايان يافته .
* تامين دليل با كارشناسان مشغول كارهستم
* با وزارت تعاون استان تهران جلساتي براي قانونمند كردن تحويل پروژه به هيات امنا برگزار شده
* باگروهي كه از وزارت تعاون معرفي شده براي طرح توجيحي وسيستمايز كردن پرداختهاي اعضا روش امتياز دهي وارتباط آنلاين اعضا در سيستم درحال اجراست
* موانع بسيار است وبا نقشه راه ومشخص شدن تحويل پروژه به هيات امنا اقدام ميكنيم
اين جمعه جلسه برگزار نميشود
تاريخ جلسه متعاقبا اعلام ميشود

با احترام
مجيد نريمان

Aghdasieh Jahanfar, [20.04.17 12:21]
[In reply to Nariman Majid]
انشاالله موفق باشید

Ahmad Roustaei, [20.04.17 12:22]
[ ? Sticker ]

Noroozi novin Aghdasieh, [20.04.17 12:33]
[In reply to Nariman Majid]
انشاا... موفق باشد
تشكر از زحمات شما

Saadabadi Aghdasieh, [20.04.17 13:04]
سلام خدمت دوستان و تشکر از جناب آقای نریمان بابت توضیحات دقیقشون و شفاف سازی مطالب. عزیزان آگاه باشند که جمیع نمایندگان و اعضای مردمی هیئت تصفیه با دقت و حساسیت پیگیر امور هستند و تمامی راهکارها و روش های سودمند برای فعال سازی تعاونی و احقاق حقوق اعضا را بررسی و ارزیابی میکنند. البته همواره پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان برای نمایندگان مفید و مورد توجه بوده و خواهد بود. اما خواهشمندیم مطالب بدون تکرار و رعایت انصاف و حقوق عموم اعضا مطرح و از طرح حواشی خودداری فرمائید تا امکان ثبت و بررسی نظرات مفید فراهم گردد. ارادتمند سعدآبادی.

Hamidi Aghdasieh, [20.04.17 13:26]
[In reply to Nariman Majid]
با تشکر از جناب نریمان . در کنار همه اقدامات . تحویل گرفتن پروژه از تعاونی میتونه به شفافیت کمک کنه و اعضاء با اعتماد بیشتری جهت ادامه کار همکاری نمایند .

aghdasieh Seyed Abdolhahi, [20.04.17 13:44]
[In reply to Nariman Majid]
جناب نریمان
درود برشما و همکاران و همفکران شما
خداوند به درستکاران عزت عطا مینماید
????????

Mrs Afshar Aghdasieh, [20.04.17 14:38]
[In reply to Nariman Majid]
دورودبرشما عنايت پروردگارمهربان بدرقه راهتان باد ???

Mrs Afshar Aghdasieh, [20.04.17 14:39]
[In reply to aghdasieh Seyed Abdolhahi]
?????

Mrs Afshar Aghdasieh, [20.04.17 14:41]
[In reply to Saadabadi Aghdasieh]
انشاله موفق باشيد عزيزان گرامي خداوند خيرتان دهد

Mrs Maryam Noroozi Aghdasieh, [20.04.17 17:46]
[In reply to Nariman Majid]
درود به شرفتان

Abdolalizade Aghdasie, [20.04.17 18:37]
با سلام خدمت آقاى نريمان وهمكارانشان باتشكر از زحمات شما عزيزان انشاالله خداوند به شما سلامتى وموفقيت وپيروزى در كارها عطا بفرمايد

sh b, [20.04.17 18:47]
باسپاس ازجناب آقای نریمان ودیگر نمایندگان.

sh b, [20.04.17 18:47]
[ ? Sticker ]

Mahdi Golzari, [20.04.17 18:48]
سلام خدمت دوستان
اگر لازم باشد آقای دکتر عمیدیان معاون وزیر ارتباطات که لابی قوی در دولت نیز دارند را بکمک بگیرید امکان تماس با ایشان هست عضو تعاونی نیز هستند
موفق باشید
۰۹۱۵۵۲۱۶۸۸۱گلزاری

Naser Parasteh, [20.04.17 18:51]
[In reply to Nariman Majid]
با تشکر. و آرزوی موفقیت

Nariman Majid, [20.04.17 19:37]
[In reply to Mahdi Golzari]
با اعضاي بانفوذ برج مهر وستاره كه از مسئولين محترم وزارت ارتباطات هستند درتماس هستيم ودرصورتي حاضر به همكاري هستند كه همه چيز شفاف باشد و بيشتر بااقاي حيدراقايي درارتباط داشتند

Farahani Aghdasieh, [20.04.17 19:39]
آقای گلزاری عزیز
سلام آقای عمیدیان یکبار با معاون وزیر تعاون در مورد تعیین تکلیف وضعیت تعاونی مکاتبه کردند و ایشان هم موکدا\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" به مدیرکل تعاون استان تهران دستور بررسی دادند ولی دیری نپایید که مدیرکل مذکور هم طرف تعاونی را گرفت و اعلام کرد اعضا پول نداده اند که کار خوابیده و از اینگونه اراجیف.
از آن پس دیگر خبری از آقای عمیدیان نداریم.

Mahdi Golzari, [20.04.17 20:33]
جناب فراهانی
سلام
ایشان فرد فوق العاده پیگیری است از دعوا و مرافعه ابایی نداره
اگر ضرورت ایجاب کند قویتر برخورد خواهد کرد
برداشتن دیوار دفاعی وزارت تعاون از حیدر آقایی بهر حال انرژی زیاد ی میخواد وارزش هر زحمتی را دارد

Farahani Aghdasieh, [20.04.17 23:57]
به نظر می آید نهادهای نظارتی تصمیم جدی در مورد حل و فصل مشکلات تعاونی های مسکن ندارند. گواه این مطلب انباشته شدن پرونده هایی از این جنس و بلاتکلیفی اعضای این تعاونی هاست.

Ebdal Aghdasieh, [21.04.17 01:02]
[In reply to Nariman Majid]
???متشکر از صداقت و.زحمات مخلصانه شما و سایر نمایندگان

Aghdasieh Mokhtari, [22.04.17 02:31]
جناب اقای نریمان عزیز بنده منظورم دروغ و تزویر نیست ولی درحقیقت و واقعیت شما اگر قصد ونیت کنید دران منطقه واحدی از یک برج در مرحله صفر را پیش خرید کنید با تحویل سه یا چهار ساله میبایست متری چهار یا پنج میلیون پرداخت شود....اینکه تعاونی دیرکرد داشته ودچارتورم وغیره شده ضعف مدیریت بوده وبنده که قراربوده سال هشتادو پنج واحدم را تحویل گیرم تا به امروز متحمل ضررهای فراوانی شدم.....حتما وحتما ضرر دیرکرد میبایست از سوی تعاونی پرداخت شود...
قراربود همراه با پیشرفت پروژه واریزها انجام شود که در قرارداد هم ذکر گردیده ولی بنده خیلی بیشتر از درصد پیشرفت پرداخت کردم تاکنون.....

aghdasieh Seyed Abdolhahi, [22.04.17 08:25]
[In reply to Aghdasieh Mokhtari]
تعاونی ها غیرانتفاعی هستند
اگر یک تعاونی زیان کند در واقع اعضای آن زیان کرده اند. به عبارت دیگر شخص ثالثی وجود ندارد که ضرر دیرکرد تحویل آپارتمانها را جبران و پرداخت نماید.

Farahani Aghdasieh, [22.04.17 08:43]
[In reply to aghdasieh Seyed Abdolhahi]
به نکته خوبی اشاره کردید ولی چارچوب قرارداد ما با تعاونی بیشتر شبیه قرارداد با یک شرکت تهیه مسکن می باشد و در آن ضرر و زیان دیرکرد تعریف شده. هرجند همه این مسائل روی کاغذ است و ضمانت اجرا ندارد ولی هرچه عقبتر می رویم تعاونی جلوتر می آید.

aghdasieh Seyed Abdolhahi, [22.04.17 10:24]
(متاسفانه) تعاونی، نه دولتی است و نه خصولتی که آثار سوء مدیریتهای آن با دریافت بودجه از دولت پوشش داده شود
هر آنچه كه هست جیب مبارک اعضا است و همت والای آنان و صدالبته مدیریت و تصمیمات صحیح و هوشمندانه راهگشای مشکلات است

Aghdasieh Mokhtari, [22.04.17 19:20]
[In reply to aghdasieh Seyed Abdolhahi]
سلام این همون نکته ای است که اقایان حیدراقایی در اثبات ان تلاش میکنند.....
فقط میماند یک سوال....اگر هیت مدیره یک تعاونی خدای نکرده زبونم لال با جیب مردم عشق وحال کردن....اعضای اون تعاونی چیکارباید بکنند....وسیله سوروسات فراهم کنند ایا؟

Aghdasieh Mokhtari, [22.04.17 19:21]
من خسارتم رو میگیرم..طبق قرارداد...

Aghdasieh Ahmadieh, [22.04.17 21:00]
سلام به تمام اعضای تعاونی بخصوص آقای فرهاد که قصد دارد خسارت بگیرد البته خیلی ممنون می شویم طریقه ای که امکان گرفتن خسارت چگونه است ما هم اقدام کنیم تعاونی که شخص ثالثی نیست باید از بقیه اعضا بگیرند به شما و یا هر فرد دیگری بدهند آقای بابک زنجانی تمام کشور مدعی هستند تا کنون یک هزارم مبلغی که از مردم دزدیده نتوانسته اند بگیرند

Aghdasieh Mokhtari, [22.04.17 21:02]
نه از تجاری های هاپولی شده تعاونی میگیرم

Aghdasieh Ahmadieh, [22.04.17 21:17]
موفق باشید انشاالله

P.s, [22.04.17 21:17]
من واقعا موندم چرا یکبار برنامه در شهر برج های اقدسیه رو نشون نمیده که چه بلای سر ماکین امده ؟؟؟؟!!!

aghdasieh Seyed Abdolhahi, [22.04.17 21:24]
[In reply to Aghdasieh Mokhtari]
از افراد خاطی به جرم اختلاس شکایت میکنند

شاید هم اختلاس دیگه جرم مهمی نباشه چون هزار میلیارد ، دو هزار میلیارد و.... اختلاس میکنند و اخباری از مجازات شنیده نمیشه ???

راستی هفته پیش دست یکنفر را به جرم دزدیدن یک عدد آفتابه قطع کردند???

Aghdasieh Esmaeel?????, [22.04.17 21:27]
[In reply to Motevakel Aghdasieh كارشناس حقوقي]
سلام واحترام به اعضا صادق. باعث تاسف است. که چرا بعضی ها حرف های مغرضانه دیکته میکنند .....پس از شفاف سازی واقعی ..خیانت کار خبیث. ...باید تحویل قانون داده شود شاید ...مرحمی برای زجر های کشیده باشد مخالفین ..این امر ...حتمآ. همدست خائن خواهند بود

Naser Parasteh, [22.04.17 21:32]
با سلام ِ
مگه میشه تعاونی هیچ مسولیتی نداشته باشه ِ پاسخگو نباشه ِ این همه خسارت به اعضا زده و حیف و میل و خطا و خلاف کرده ِ صد در صد محکومند یا باید جبران خسارت کنند یا بیفتن زندان راه سومی وجود نداره ِ

Aghdasieh Yousefi تاسيسات ساختمان, [22.04.17 21:36]
سلام وعرض ارادت، مثل گذشته باید باهم باشیم وبا انسجام خائن و دزد را تحویل قانون بدیم.

Naser Parasteh, [22.04.17 21:36]
کسی که وقت. و سرمایه. مردم را تلف کرده و حقوق اعضا را تضییع کرده باید مجازات شود . منتظریم نماینده ها اقدامات را به یک جایی برسانند .

Naser Parasteh, [22.04.17 21:37]
بعد وارد عمل شویم

Saadabadi Aghdasieh, [22.04.17 22:14]
با عرض سلام و ادب خدمت دوستان بزرگوار. ممنون از این که مباحث به مسیری صحیح و متین پیش میره و از مشارکت دوستان در مباحث تشکر میکنم. فقط جهت استحضار عزیزان چند نکته حقوقی رو عرض کنم تا در مباحث امکان استفاده از اصطلاحات صحیح فراهم بشه.
1- عبارت اختلاس در قانون برای برداشت بدون مجوز از منابع مالی دولتی و عمومی استفاده میشه و در مورد شرکت های خصوصی و تعاونی محلی از کاربرد ندارد. سو استفاده از منابع مالی در این شرکت ها با عناوین خیانت در امانت و تحصیل مال نامشروع در قوانین کیفری مطرح میشود.
2- در شرکت های تعاونی هیئت های مدیره و در شرکت های در حال تصفیه هیئت های تصفیه حکم وکیل اعضا و نمایندگان قانونی را داشته و مسئولیت ایشان مسئولیت وکیل است در قبال موکل. یعنی در صورت تلف یا اتلاف و ایراد خسارت به موکل در قبال آن ضامن خواهند بود اما در چنین مواردی شکایت موکل با موکلین زیان دیده به عنوان شکایت خصوصی ضروری خواهد بود. بنابراین اولا باید تخلف و تحصیل مال نامشروع و خیانت مدیران اثبات و ثانیا جهت رسیدگی نیاز به طرح شکایت علیه متخلفین خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مهمترین خبرها